Dragon Wings: Broken Truth | Unboxing (with English translations)

Vorige week kreeg ik dit mooie pakketje van een lokale auteur in België. Ze was zo vriendelijk om dit pakketje naar mijn appartement te brengen (corona-proof natuurlijk) en toen ik het uitpakte, was ik zo blij! De cover artiest kent me persoonlijk en ze heeft mijn blog aanbevolen bij de auteur, dat vond ik echt lief.

So last week I got this lovely package from a local author in Belgium. She kindly brought this package to my apartment (corona-proof of course) and when I unwrapped it, I was so excited! The cover artist knows me personally and she recommended my blog to the author, I thought it was really thoughtful. Unfortunately for my non-Dutch readers, you probably won’t understand the synopsis and you won’t be able to read this book, but I hope you will enjoy this unboxing nonetheless!

Dus het pakketje was met leuk papier ingepakt en het boek zelf zat in een mooie turquoise doos met een gouden bladprint. Ik vond het echt leuk dat dit niet zomaar een bruine pakketje was, en dat de auteur er veel moeite in had gestoken. Nadat ik deze mooie doos had geopend, zag ik dat ik niet alleen het boek had gekregen, maar ook wat extra goodies. Ik kreeg lekkere thee (die heb ik al opgedronken), een leuke draken bladwijzer, twee bladwijzers van het boek, Merci chocolade en een sticker met de naam van de auteur. Ik ben heel blij met het boek en ik ben heel benieuwd naar het verhaal! 

So the package was wrapped in lovely wrapping paper and the book arrived in a beautiful turquoise box with a golden leaf print. I really liked that this wasn’t just a simple brown package, and that the author put a lot of effort into this. After opening this beautiful box, I saw that I didn’t only get the book, I also got some extra goodies. I got some delicious tea (I already drank it), a cute dragon bookmark, two bookmarks from the book, Merci chocolate (in Belgium, it’s really common to give these chocolates to thank someone) and a sticker with the author’s name. I’m really happy with the book and I’m really excited to read it!

Ik ben echt dankbaar dat ik dit boek heb gekregen. Ik ben nog nooit persoonlijk gecontacteerd door een Belgische auteur, ik heb enkel eerder met Belgische/Nederlandse uitgevers gewerkt. Ik vind het geweldig dat ik deze kans heb gekregen omdat ik denk dat het belangrijk is om kleine bedrijven/auteurs te steunen, zeker in deze tijden. Ik kan niet wachten om dit boek te lezen en ik ben echt geïnteresseerd in het verhaal!

I’m really grateful that I got this book. I’ve never been contacted by a Belgian author personally, I’ve only worked with Belgian/Dutch publishers before. I think it’s amazing that I got this opportunity because I think it’s important to support small businesses/authors, definitely during these times. I cannot wait to start reading this book and I’m really interested in the story!

Voor degene die graag wat meer willen weten over het boek:

Titel: Broken Truth
Serie: Dragon Wings #1
Schrijver: Elizabeth Kayland
Verschijningsdatum: 18 april 2021
Genre: YA Fantasy

Samenvatting

Enkele jaren nadat de ouders van Rayianna op mysterieuze wijze verdwenen, heeft ze haar leven weer op de rails. Samen met haar broer, Sai, woont ze in een klein appartement in New York. Ze geniet met haar vrienden van het univeristeitsleven op de kunstacademie totdat haar alledaagse leven wordt verstoord door vreemde gebeurtenissen. Die momenten leiden haar naar een waarheid die ver boven haar verbeelding reikt. Rayianna moet vrede vinden met haar nieuwe realiteit en beslissen of ze haar lot aanvaardt of een andere weg inslaat.

Goodreads ~ Pre-order