Broken Truth | Recensie

Schrijver: Elizabeth Kayland
Versie: Paperback (ARC)
Pagina's: 292 pagina's
Verschijningsdatum: 18 april 2021
Score: ★★★★

Samenvatting

Enkele jaren nadat de ouders van Rayianna op mysterieuze wijze verdwenen, heeft ze haar leven weer op de rails. Samen met haar broer, Sai, woont ze in een klein appartement in New York. Ze geniet met haar vrienden van het univeristeitsleven op de kunstacademie totdat haar alledaagse leven wordt verstoord door vreemde gebeurtenissen. Die momenten leiden haar naar een waarheid die ver boven haar verbeelding reikt. Rayianna moet vrede vinden met haar nieuwe realiteit en beslissen of ze haar lot aanvaardt of een andere weg inslaat.

Goodreads ~ Pre-order

Review

Dit boek werd opgestuurd door de schrijver in ruil voor een eerlijke recensie. Bedankt Elizabeth Kayland!

Broken Truth is het eerste boek in de Dragon Wings serie en verteld het verhaal van Rayianna.

Het is al een tijdje geleden dat ik nog eens een Nederlandstalig boek heb gelezen en toen een vriendin van mij vroeg of ik graag dit boek wou recenseren, dacht ik 'waarom ook niet?!'. De samenvatting van Broken Truth klonk echt interessant en leek ook echt iets voor mij te zijn. Het verhaal van Rayianna en de wereld die Elizabeth Kayland heeft gemaakt waren echt interessant en ik vond het echt leuk om Broken Truth te lezen!

Het was echt gek om terug in het Nederlands te lezen. Ik was in het begin een beetje bang dat ik me aan het Nederlands ging storen, maar ik vind dat Elizabeth Kayland echt een leuke schrijfstijl heeft. Wat ik ook echt tof vond was dat de hoofdstukken niet heel lang waren. De korte hoofdstukken zorgden ervoor dat ik snel door het boek ging. Het heeft wel een beetje langer geduurd vooraleer ik het boek uit had, maar dat lag aan mijn 'reading slump'.

Het verhaal van Rayianna was echt interessant en ik ben echt benieuwd naar het volgende deel in de Dragon Wings serie. Ik vond de personages echt leuk en ze hadden ook toffe namen. Broken Truth was echt een goed YA boek en ik hoop echt dat veel mensen dit boek gaan lezen. Elizabeth Kayland heeft een leuke schrijfstijl en ze heeft een leuke wereld verzonnen!