Maanziek | Recensie

Titel: Maanziek
Serie: Maanziek #1
Schrijver: Eva Linden
Pagina's: 256 pagina's
Versie: Paperback
Uitgeverij: Livane
Score: ★★★★

Recensie

Eva Linden had me gecontacteerd om te vragen of ik haar boek gesigneerd zou willen kopen en misschien ook een recensie zou willen achterlaten. Zo'n kans laat ik natuurlijk niet liggen! Nog eens bedankt dat je mijn boek wou signeren, Eva!

Maanziek vertelt het verhaal van Mathis en Mila. Mathis heeft last van nachtmerries, maar deze nachtmerries lijken zo echt. In het begin weet hij niet goed of het nu wel of niet een droom is, maar daarom is Mila er. Zij is een mysterieus meisje dat niet zo open is over haar verleden. Maar hoe meer tijd ze samen spenderen, hoe meer ze elkaar leren kennen.
Mathis en Mila moeten er voor zorgen dat ze hun dromen onder controle houden, of er zullen verschrikkelijke dingen gebeuren...

Het begin ging wat stroever dan verwacht. Ik heb er even over gedaan om echt in het verhaal te komen, dit kan natuurlijk ook aan mijn examens liggen. Door mijn examens heb ik 4 weken geen enkel boek aangeraakt.
Het verhaal is echt iets nieuw en interessant. Ik vind het echt een origineel verhaal en ik kan niet wachten om meer te lezen over Mathis en Mila!