Rebel | Recensie

Titel: Rebel
Serie: The Renegades #3
Schrijver: Rebecca Yarros
Pagina's: 365 pagina's
Versie: Paperback (ARC)
Uitgeverij: Zomer & Keuning
Score: ★★★★★

Samenvatting

‘Rebel’ is het laatste deel in de Renegades-serie van Rebecca Yarros.
Dit boek gaat over een vrouwelijk lid van het stuntteam, namelijk Penna Carstairs, oftewel Rebel. En Rebel is behoorlijk badass. Ze is ‘sexiest female athlete of the year’ en in de wereld van extreme sports is er niemand die haar gek maakt. Maar in een bar in Las Vegas ontmoet ze Cruz, en die dringt wel door haar barrière heen. Ze brengen een geweldige nacht met elkaar door. Daarna wil ze niets meer van hem weten. Zo makkelijk komt ze echter niet van hem af, want ineens blijkt hij haar docent te zijn.


Recensie  

Dit boek werd opgestuurd door de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie. Bedankt Zomer & Keuning!

Rebel is het derde deel in The Renegades serie en vertelt het verhaal van Penna en Cruz. Hoewel dit het derde boek in de series is, kan je het als een standalone lezen.

Rebel is jammergenoeg het laatste boek in de trilogie, maar is ook het beste boek. Ik vond het verhaal en de personages erg leuk. Ik ben een sucker voor student-teacher romances, dus ik wist dat ik dit boek leuk ging vinden. Ik had wat verwachtingen omdat ik de twee eerste boeken geweldig vond, en Rebel heeft met niet teleurgesteld!

Ik vond Penna en Cruz erg leuk, ze waren voor elkaar gemaakt. Penna is zo'n badass, en ze zegt geen nee tegen een avontuur. Cruz is gewoon zo sexy. Ik zou hem ook niet kunnen weerstaan. Ik vond het ook geweldig hoe beide personages elkaar beschreven in het boek.

Rebel was zo'n geweldig vervolg en, zoals ik al eerder zei, het beste boek in de serie. Ik vond de epiloog ook erg leuk, ik kon niet stoppen met lachen. The Renegades was zo'n geweldige serie en ik kan niet wachten om 'm opnieuw te lezen!