Wilder | Recensie

Titel: Wilder
Serie: The Renegades #1
Schrijver: Rebecca Yarros
Pagina's: 366 pagina's
Versie: Paperback (ARC)
Uitgeverij: Zomer & Keuning
Score: ★★★★★

Samenvatting

Het eerste deel van Rebecca Yarros’ Renegades-serie, Wilder, gaat over Leah. Zij krijgt de kans om een jaar lang te studeren aan boord van een cruiseschip dat de hele wereld over vaart. De enige voorwaarde? Een medestudent bijles geven en zorgen dat hij ook slaagt. Dat dit makkelijker is gezegd dan gedaan, blijkt al snel als ze haar leerling ontmoet. Paxton Wilder is ongelofelijk aantrekkelijk, en ongelofelijk niet bezig met studeren. Wilder maakt deel uit van een stuntteam, de Renegades, en dat is voor hem het enige wat telt. Ervoor zorgen dat hij zijn studie serieus gaat nemen zal haar dus behoorlijk wat moeite kosten. Maar misschien heeft hij haar ook wel wat te leren.


Recensie  

Dit boek werd opgestuurd door de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie. Bedankt Zomer & Keuning!

Wilder is het eerste deel in The Renegades serie en vertelt het verhaal van Paxton en Leah.


Wilder is het eerste boek dat ik gelezen heb van Rebecca Yarros en zal zeker niet de laatste zijn! Het was zo moeilijk om dit boek neer te leggen, het was gewoon zo verslavend. Ik moest weten wat er met de personages ging gebeuren en hoe het verhaal ging eindigen.

Ik vind Paxton en Leah erg leuk. Paxton is zo'n badass en neemt graag risico's en Leah is het tegenovergestelde. Ze is iemand die de regels volgt en geen risico's neemt. Totdat ze hem ontmoet.... Ik denk dat Paxton en Leah perfect voor elkaar zijn omdat ze 'opposites' zijn.

Wilder was zo'n geweldig boek en ik zag de plotwending niet aankomen! Ik kan niet wachten om het volgende boek in de serie, Nova, te lezen en dankzij Zomer & Keuning kan ik na mijn review er direct in beginnen. Bedankt Zomer & Keuning voor de trilogie op te sturen, ik kan niet wachten om de andere twee boeken te lezen!