Duizend Stukjes van Jou | Recensie

Titel: Duizend Stukjes van Jou
Serie: Firebird #1
Schrijver: Claudia Gray
Pagina's: 334 pagina's
Versie: Paperback
Uitgeverij: HarperCollins Holland
Score: ★★★★★

Recensie 

Duizend Stukjes van Jou is een boek over Marguerite Caine, ze is de dochter van twee fantastische wetenschappers die de vuurvogel, een apparaat dat je naar een andere dimensie kan sturen, gecreƫerd. Samen met Theo, gaat Marguerite naar een andere dimensie om de moordenaar van haar vader, die ook een Firebird gestolen heeft, te vangen. Maar toen ze elkaar weer zagen, veranderde alles ...


Toen ik begon te lezen in Duizend Stukjes van Jou dacht ik dat het een beetje vreemd was. Er waren een heleboel wetenschappelijke termen en de volgorde van de uitleg was een beetje vreemd. Maar wanneer ik meer las, begon ik het meer interessant te vinden en wilde ik meer over hen, over Marguerite, Theo en Paul weten.Ik denk dat
Duizend Stukjes van Jou is een ongelooflijk goed boek en ik wou dat het tweede boek al vertaald was! Er waren veel plotwendingen die ik niet zag aankomen en ze waren zo geweldig. Om eerlijk te zijn, weet ik niet of ik team Theo of team Paul ben. De momenten van Marguerite en Paul in Rusland waren zo leuk om te lezen, maar de andere momenten waren niet zo 'wow'. Maar dan de momenten die ik leuk vond van Marguerite en Theo waren eigenlijk over de Theo van de andere dimensie, dus ik weet niet of mijn oordeel juist zou zijn, want ik ken de Theo van de originele dimensie van Marguerite niet. Dus ik moet het vervolg te lezen om erachter te komen welk team ik ben!